Ikšķiles pilsētas centrālā laukuma vīzija un satiksmes organizācija pilsētas centrālajā daļā

Iedzivotajiem.lv: Deputāte I. Mežaraupe: Ikšķiles pilsētas centrs sešu viedo rokās

Vairāk attēlu šeit: Ikšķiles pilsētas centrs sešu viedo rokās

Vismaz viena alternatīva: Ikšķiles vidusskolas vecāku padomes paziņojums

Komentārs pie raksta:

Andris Doveiks 24.04.2012 10:28

Sveiciens!

Uz vecāku pasākumu braucu, bet tikai 18:00 man darbs Rīgā beidzas…

Piekrītu, ka visi iesniegtie varianti ir atmetami.

Nepiekrītu vecāku priekšlikumam jauno Peldu ielas posmu kaut kā vienvirzienot – tā kopā ar Skolas ielu būs pilsētas galvenā maģistrāle!

Par pagaidu risinājumiem pie skolas. Pirms vēlēšanām valdoši var piekrist “visskautkam”, bet tomēr nekas jēdzīgs nevar sanākt, jo … prasītāji ir tie paši vecāki, kuri grib iebraukt pa skolas durvīm, un vienlaicīgi prasa neļaut piebraukt pie skolas.

Es esmu sniedzis vienkāršus, lai gan varbūt radikālus priekšlikumus.

Maģistrāle, drošība un troksnis.
Peldu iela jau no estrādes kalniņa aiz Lībiešu ielas un jauno posmu “ierok” un tā no skolas daļēji pat vairs nav redzama, virs tās pa Lībiešu ielu gājēju tilts. Bērnus no lejas izlaiž pie gājēju tilta un viņi ielu šķērso otrā līmenī. Skriet pāri pa taisno nebūs vērts, jo priekšā būs 2m siena! Vai zaļa nogāze – arhitektu lemšana. Kas grib braukt pie durvīm, brauc uz stāvlaukumu pie skolas „Evor” gala vai kāda papildus laukuma, ko vēl izveidos.

Centrālais laukums, satiksme un apgriešanās rīta stundā.
Kopā vai atsevišķi piedāvāju arī (Skolas) gājēju ielu-auto (tikai rīta atbraukšanas laikā ar policistu blakus!) strupceļu ar apgriešanās loku – laukumu laukuma centrālajā daļa, starp skolu un Tautas namu. Ar to varētu izveidot pilsētas centrālo laukumu kā vizuāli no šosejas raugoties, tā funkcionāli. Bet iela ir tomēr izbraucama pa gājēju laukumu līdz Tautas namam un estrādei – pasākumus nodrošinošam autotransportam, aprīkojumam. Vienlaicīgi atrisinātu mūžīgā bardaka problēmu visos estrādes pasākumos – Peldu iela no estrādes vides vienkārši atdalītos ar līmeni, bet estrādes skatuves aizmugure un Lībiešu un Lībiešu ielas posms – laukums būtu vienota telpa, bez diviem grāvjiem. Uz Tautas nama aizmugures stāvvietu un tagadējās domes ēku ar mašīnu var braukt pa stadiona otrā pusē būvējamu ceļu. Aplis sākas apmēram tur, kur tagad pāreja. Aplī izsēdinātie bērni pa apļa ārmalu nonāk skolā, nešķērsojot brauktuvi. Šis ceļš tiešām vaļā tikai no rīta, bet izmantojams visādos pasākumos. Pirmklasnieku un gaidīšanas stāvvietas (30min) skolas galā, pie Evor durvīm.

Kalns sākot no Tautas nama jānorok par 1,5-2 m, izlīdzinot visu pakalnu (2/3 laukuma platības – augšējais līmenis). Ja līmenim vajag, Tautas namu var atstāt uz terases, koloniālā stilā. Laukuma apakšējā daļa ar teritoriju pretī pastam (kopā 1/3) tad paliek transporta mezglam ar apli vai ovālu, vai bez tiem, arī stāvvietām.

Iedzivotajiem.lv: V. Villerušs: Ikšķiles centrālā laukuma izbūves sakarā

Iedzivotajiem.lv: AI deputāti aicina neizsludināt Ikšķiles centra vīziju

Iedzivotajiem.lv: Neviens Ikšķiles centra projekts nav labs, bet tiks attīstīts tik un tā (De Facto)



KategorijasCeļi Ikšķiles novadā

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: